1. کاربری شبکه‌های اجتماعی مجازی و جایگاه آن در سبک زندگی (مورد مطالعه: شبکه تلگرام و دانشجویان دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام))

دوره 1، شماره 2، بهار و تابستان 1396، صفحه 1-24

محمد پهلوانی‌زاده


2. امکان‌سنجی وضع اصطلاح امنیت اخلاقی در قاموس حقوقی

دوره 1، شماره 1، پاییز و زمستان 1395، صفحه 5-26

علی غلامی


3. شناسایی مؤلفه های فرهنگی راهبرد برونگرایی در چارچوب اقتصاد مقاومتی

دوره 2، شماره 2، بهار و تابستان 1397، صفحه 17-44

مهدی صادقی شاهدانی؛ عبدالعظیم قربانی


4. دلالت‌های راهبردی ارتباطات میان‌فرهنگی برای همگرایی اسلامی با تأکید بر راهپیمایی اربعین

دوره 3، شماره 1، پاییز و زمستان 1397، صفحه 17-38

علی احمدی


5. آسیب‌شناسی سیاست‌گذاری بازی‌های رایانه‌ای در ایران

دوره 2، شماره 1، پاییز و زمستان 1396، صفحه 137-148


6. نقش زنان در فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی

دوره 1، شماره 2، بهار و تابستان 1396، صفحه 25-40


7. تحلیل مضمون نقش دشمن در کاهش مشارکت مردمی در عرصه‌های فرهنگی مبتنی بر بیانات امام خمینی (ره)

دوره 3، شماره 1، پاییز و زمستان 1397، صفحه 39-68

سیدحسین حسینی؛ رضا رنجبران


8. واکاوی وضعیت سیاست‌گذاری رسانه‌ای در جمهوری اسلامی ایران؛ مطالعه موردی ورزش بانوان

دوره 2، شماره 2، بهار و تابستان 1397، صفحه 45-64

محمدمجید شهبازی پور؛ محمد امین بهزاد نسب


9. الگوی مستخرج گردشگری مبتنی بر منابع فقهی شیعه

دوره 2، شماره 1، پاییز و زمستان 1396، صفحه 149-192


10. ایران‌هراسی؛ پروژه‌ای در مسیر شرق‌شناسی

دوره 1، شماره 2، بهار و تابستان 1396، صفحه 41-62


11. «کشف» و «رشد» استعداد‌ها در ارتباطات دینی؛ مطالعه موردی طرح شجره صالحین کودکان شهرستان دزفول

دوره 2، شماره 2، بهار و تابستان 1397، صفحه 65-90

احمدعلی قانع؛ سینا عصاره نژاد


12. راهبردهای بومی‌سازی امنیت در مراسم اربعین مبتنی بر تجربیات بسیج مردمی

دوره 3، شماره 1، پاییز و زمستان 1397، صفحه 69-92

محمد رمضانی


13. تحولات فناوری‌های ارتباطی و تبیین ضرورت بازنگری در نظریه‌های سواد رسانه‌ای

دوره 2، شماره 1، پاییز و زمستان 1396، صفحه 193-214


14. گونه‌شناسی اشتغال زنان در عصر نبوی؛ پژوهشی در تاریخ و سیره اجتماعی

دوره 1، شماره 2، بهار و تابستان 1396، صفحه 63-86


15. تبلیغ دینی در شبکه‌های اجتماعی؛ چالش‌ها و راهکارها با تأکید بر تلگرام

دوره 2، شماره 2، بهار و تابستان 1397، صفحه 91-120

علی سلیمانی


16. کاوشی در آیین پیاده‌روی اربعین حسینی و اثرگذاری کارکردهای اجتماعی و سیاسی آن

دوره 3، شماره 1، پاییز و زمستان 1397، صفحه 93-116

سید محمد موسوی؛ رضا بیات


17. تحلیل فرهنگی ارتباطی هیئات مذهبی

دوره 2، شماره 1، پاییز و زمستان 1396، صفحه 215-234


18. آشنایی با دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای عربی خلیج فارس

دوره 1، شماره 2، بهار و تابستان 1396، صفحه 87-100


19. ارتباطات اقناعی آگهی های تولیدی سازمان آبفا با محوریت صرفه‌جویی آب: مورد مطالعه آگهی های سال 1396

دوره 3، شماره 1، پاییز و زمستان 1397، صفحه 117-138

علیرضا بابایی سارویی


20. بازنمایی پیاده‌روی اربعین در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران؛ مطالعه موردی: مستندهای «شما چه کسی هستید؟» و «حاشیه‌ای کوتاه از یک متن بلند» از وحید چاوش

دوره 2، شماره 2، بهار و تابستان 1397، صفحه 121-154

راضیه السادات میرصادقی؛ محمد صادق نصرالهی


21. بررسی فناوری و سیاست‌های هوشمندسازی مدارس در ایران با تأکید بر رایانک آموزشی

دوره 2، شماره 1، پاییز و زمستان 1396، صفحه 235-266


22. صنایع فرهنگی و گسترش گفتمان انقلاب اسلامی

دوره 1، شماره 2، بهار و تابستان 1396، صفحه 101-126


23. زیارة الأربعین و الحضارة الإسلامیة الکبرى

دوره 3، شماره 1، پاییز و زمستان 1397، صفحه 139-154

حمیدرضا دهقان نیری


24. شاخص‌های توسعه‌ آموزش عالی علوم انسانی

دوره 2، شماره 2، بهار و تابستان 1397، صفحه 155-182

حجت جباردخت


25. بررسی وضعیت و جایگاه سیاست‌گذاری دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران

دوره 2، شماره 1، پاییز و زمستان 1396، صفحه 267-292