آ
-
آموزش
شیوههای مناسب برای برنامهسازی آموزش سواد رسانهای در رادیو جوان [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
آموزش آنلاین
شکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهومپردازی، نسبتشناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
آموزش مجازی
شکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهومپردازی، نسبتشناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
ا
-
اخلاق
دین و تصویر: تحلیل تصویری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
اربعین
مشهد تا کربلا؛ مطالعه کیفیِ دو آیین پیادهروی زیارتی آخر صفر (مشهد) و اربعین (کربلا) [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
ارزیابی
پیوست فرهنگی توسعه آموزش عالی علوم انسانی در ایران؛ بایستههای راهبردی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
اعتقادات
دین و تصویر: تحلیل تصویری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
الگوی نظارت بر اینترنت
الگوهای نظارت والدین بر استفاده فرزندان از اینترنت [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
اینترنت
شکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهومپردازی، نسبتشناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
اینستاگرام
ارزیابی صحت اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام با محوریت موضوعی کرونا [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
ب
-
برجام
تحلیلگفتمان برمبنای نظریه همسازی ارتباطات، متن توئیتهای وزرای امورخارجهی ایران و کشورهای گروه 5+1 درباره برجام؛ تاریخ 1/4/99 تا 5/10/99 [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
برنامه گفتگو محور
دین و تصویر: تحلیل تصویری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
پ
-
پیادهروی
مشهد تا کربلا؛ مطالعه کیفیِ دو آیین پیادهروی زیارتی آخر صفر (مشهد) و اربعین (کربلا) [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
پیامدهای فرهنگی
پیوست فرهنگی توسعه آموزش عالی علوم انسانی در ایران؛ بایستههای راهبردی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
پیوست فرهنگی
پیوست فرهنگی توسعه آموزش عالی علوم انسانی در ایران؛ بایستههای راهبردی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
ت
-
تاثیرات اینترنت
الگوهای نظارت والدین بر استفاده فرزندان از اینترنت [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
تبلیغات تجاری
تحلیل محتوای کمّی سرمایه جنسی در آگهیهای تبلیغاتی سیمای ملی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
تجربه دینی
مشهد تا کربلا؛ مطالعه کیفیِ دو آیین پیادهروی زیارتی آخر صفر (مشهد) و اربعین (کربلا) [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
تحصیلات تکمیلی
پیوست فرهنگی توسعه آموزش عالی علوم انسانی در ایران؛ بایستههای راهبردی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
تحلیل امنیتی
نقش روانشناسی شناختی در تحلیل اخبار امنیتی و اطلاعاتی از بُعد رسانهای [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
تحلیلگران اطلاعاتی
نقش روانشناسی شناختی در تحلیل اخبار امنیتی و اطلاعاتی از بُعد رسانهای [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
تصویر
دین و تصویر: تحلیل تصویری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
تلویزیون
دین و تصویر: تحلیل تصویری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
توئیتر
تحلیلگفتمان برمبنای نظریه همسازی ارتباطات، متن توئیتهای وزرای امورخارجهی ایران و کشورهای گروه 5+1 درباره برجام؛ تاریخ 1/4/99 تا 5/10/99 [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
ج
-
جامعه مدنی
بررسی نقش سواد رسانهای در حکمرانی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
جنسیت
تحلیل محتوای کمّی سرمایه جنسی در آگهیهای تبلیغاتی سیمای ملی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
ح
-
حقوق شهروندی
بررسی نقش سواد رسانهای در حکمرانی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
حکمرانی
بررسی نقش سواد رسانهای در حکمرانی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
حوزه عمومی
بررسی نقش سواد رسانهای در حکمرانی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
خ
-
خطمشی آموزش عالی
پیوست فرهنگی توسعه آموزش عالی علوم انسانی در ایران؛ بایستههای راهبردی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
د
-
دین
دین و تصویر: تحلیل تصویری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
ر
-
رادیو جوان
شیوههای مناسب برای برنامهسازی آموزش سواد رسانهای در رادیو جوان [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
رسانه
نقش روانشناسی شناختی در تحلیل اخبار امنیتی و اطلاعاتی از بُعد رسانهای [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
رسانه های تعاملی
شیوههای مناسب برای برنامهسازی آموزش سواد رسانهای در رادیو جوان [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
روانشناسی شناختی
نقش روانشناسی شناختی در تحلیل اخبار امنیتی و اطلاعاتی از بُعد رسانهای [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
روش تحلیلگفتمان(پدام)
تحلیلگفتمان برمبنای نظریه همسازی ارتباطات، متن توئیتهای وزرای امورخارجهی ایران و کشورهای گروه 5+1 درباره برجام؛ تاریخ 1/4/99 تا 5/10/99 [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
ز
-
زیارت
مشهد تا کربلا؛ مطالعه کیفیِ دو آیین پیادهروی زیارتی آخر صفر (مشهد) و اربعین (کربلا) [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
زنان
تحلیل محتوای کمّی سرمایه جنسی در آگهیهای تبلیغاتی سیمای ملی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
س
-
سیاستگذاری
شکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهومپردازی، نسبتشناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
سرمایه جنسی
تحلیل محتوای کمّی سرمایه جنسی در آگهیهای تبلیغاتی سیمای ملی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
سواد دیجیتال
شکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهومپردازی، نسبتشناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
سواد رسانه ای
شیوههای مناسب برای برنامهسازی آموزش سواد رسانهای در رادیو جوان [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
سواد رسانه ای
بررسی نقش سواد رسانهای در حکمرانی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
سواد رسانهای
شکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهومپردازی، نسبتشناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
سواد فضای مجازی
شکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهومپردازی، نسبتشناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
ش
-
شکاف دیجیال
شکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهومپردازی، نسبتشناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
ص
-
صحت اطلاعات
ارزیابی صحت اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام با محوریت موضوعی کرونا [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
صدا و سیما
تحلیل محتوای کمّی سرمایه جنسی در آگهیهای تبلیغاتی سیمای ملی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
صفر
مشهد تا کربلا؛ مطالعه کیفیِ دو آیین پیادهروی زیارتی آخر صفر (مشهد) و اربعین (کربلا) [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
ع
-
علوم شناختی
نقش روانشناسی شناختی در تحلیل اخبار امنیتی و اطلاعاتی از بُعد رسانهای [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
علوم فراشناختی
نقش روانشناسی شناختی در تحلیل اخبار امنیتی و اطلاعاتی از بُعد رسانهای [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
ف
-
فرهنگ دانشگاهی
پیوست فرهنگی توسعه آموزش عالی علوم انسانی در ایران؛ بایستههای راهبردی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
ک
-
کربلا
مشهد تا کربلا؛ مطالعه کیفیِ دو آیین پیادهروی زیارتی آخر صفر (مشهد) و اربعین (کربلا) [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
کرونا ویروس
ارزیابی صحت اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام با محوریت موضوعی کرونا [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
گ
-
گروه 1+5
تحلیلگفتمان برمبنای نظریه همسازی ارتباطات، متن توئیتهای وزرای امورخارجهی ایران و کشورهای گروه 5+1 درباره برجام؛ تاریخ 1/4/99 تا 5/10/99 [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
م
-
محبوبیت
ارزیابی صحت اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام با محوریت موضوعی کرونا [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
مخاطب جوان
شیوههای مناسب برای برنامهسازی آموزش سواد رسانهای در رادیو جوان [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
-
مشهد
مشهد تا کربلا؛ مطالعه کیفیِ دو آیین پیادهروی زیارتی آخر صفر (مشهد) و اربعین (کربلا) [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
ن
-
نهاد دانشگاه
پیوست فرهنگی توسعه آموزش عالی علوم انسانی در ایران؛ بایستههای راهبردی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
و
-
والدین
الگوهای نظارت والدین بر استفاده فرزندان از اینترنت [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
ه
-
همسازی ارتباطات
تحلیلگفتمان برمبنای نظریه همسازی ارتباطات، متن توئیتهای وزرای امورخارجهی ایران و کشورهای گروه 5+1 درباره برجام؛ تاریخ 1/4/99 تا 5/10/99 [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد