آ

  • آموزش شیوه‌های مناسب برای برنامه‌سازی آموزش سواد رسانه‌ای در رادیو جوان [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • آموزش آنلاین شکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهوم‌پردازی،‌ نسبت‌شناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • آموزش مجازی شکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهوم‌پردازی،‌ نسبت‌شناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

ا

  • اخلاق دین و تصویر: تحلیل تصویری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • اربعین مشهد تا کربلا؛ مطالعه کیفیِ دو آیین پیاده‌روی زیارتی آخر صفر (مشهد) و اربعین (کربلا) [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • ارزیابی پیوست فرهنگی توسعه آموزش عالی علوم انسانی در ایران؛ بایسته‌های راهبردی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • اعتقادات دین و تصویر: تحلیل تصویری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • الگوی نظارت بر اینترنت الگوهای نظارت والدین بر استفاده فرزندان از اینترنت [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • اینترنت شکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهوم‌پردازی،‌ نسبت‌شناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • اینستاگرام ارزیابی صحت اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام با محوریت موضوعی کرونا [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

ب

  • برجام تحلیل‌گفتمان برمبنای نظریه همسازی ارتباطات، متن توئیت‌های وزرای امورخارجه‌ی ایران و کشورهای گروه 5+1 درباره برجام؛ تاریخ 1/4/99 تا 5/10/99 [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • برنامه گفتگو محور دین و تصویر: تحلیل تصویری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

پ

  • پیاده‌روی مشهد تا کربلا؛ مطالعه کیفیِ دو آیین پیاده‌روی زیارتی آخر صفر (مشهد) و اربعین (کربلا) [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • پیامدهای فرهنگی پیوست فرهنگی توسعه آموزش عالی علوم انسانی در ایران؛ بایسته‌های راهبردی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • پیوست فرهنگی پیوست فرهنگی توسعه آموزش عالی علوم انسانی در ایران؛ بایسته‌های راهبردی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

ت

  • تاثیرات اینترنت الگوهای نظارت والدین بر استفاده فرزندان از اینترنت [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • تبلیغات تجاری تحلیل محتوای کمّی سرمایه جنسی در آگهی‌های تبلیغاتی سیمای ملی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • تجربه دینی مشهد تا کربلا؛ مطالعه کیفیِ دو آیین پیاده‌روی زیارتی آخر صفر (مشهد) و اربعین (کربلا) [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • تحصیلات تکمیلی پیوست فرهنگی توسعه آموزش عالی علوم انسانی در ایران؛ بایسته‌های راهبردی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • تحلیل امنیتی نقش روان‌شناسی شناختی در تحلیل اخبار امنیتی و اطلاعاتی از بُعد رسانه‌ای [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • تحلیل‌گران اطلاعاتی نقش روان‌شناسی شناختی در تحلیل اخبار امنیتی و اطلاعاتی از بُعد رسانه‌ای [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • تصویر دین و تصویر: تحلیل تصویری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • تلویزیون دین و تصویر: تحلیل تصویری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • توئیتر تحلیل‌گفتمان برمبنای نظریه همسازی ارتباطات، متن توئیت‌های وزرای امورخارجه‌ی ایران و کشورهای گروه 5+1 درباره برجام؛ تاریخ 1/4/99 تا 5/10/99 [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

ج

  • جامعه مدنی بررسی نقش سواد رسانه‌ای در حکمرانی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • جنسیت تحلیل محتوای کمّی سرمایه جنسی در آگهی‌های تبلیغاتی سیمای ملی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

ح

  • حقوق شهروندی بررسی نقش سواد رسانه‌ای در حکمرانی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • حکمرانی بررسی نقش سواد رسانه‌ای در حکمرانی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • حوزه عمومی بررسی نقش سواد رسانه‌ای در حکمرانی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

خ

  • خط‌مشی آموزش عالی پیوست فرهنگی توسعه آموزش عالی علوم انسانی در ایران؛ بایسته‌های راهبردی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

د

  • دین دین و تصویر: تحلیل تصویری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

ر

  • رادیو جوان شیوه‌های مناسب برای برنامه‌سازی آموزش سواد رسانه‌ای در رادیو جوان [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • رسانه نقش روان‌شناسی شناختی در تحلیل اخبار امنیتی و اطلاعاتی از بُعد رسانه‌ای [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • رسانه های تعاملی شیوه‌های مناسب برای برنامه‌سازی آموزش سواد رسانه‌ای در رادیو جوان [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • روان‌شناسی شناختی نقش روان‌شناسی شناختی در تحلیل اخبار امنیتی و اطلاعاتی از بُعد رسانه‌ای [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • روش تحلیل‌گفتمان(پدام) تحلیل‌گفتمان برمبنای نظریه همسازی ارتباطات، متن توئیت‌های وزرای امورخارجه‌ی ایران و کشورهای گروه 5+1 درباره برجام؛ تاریخ 1/4/99 تا 5/10/99 [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

ز

  • زیارت مشهد تا کربلا؛ مطالعه کیفیِ دو آیین پیاده‌روی زیارتی آخر صفر (مشهد) و اربعین (کربلا) [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • زنان تحلیل محتوای کمّی سرمایه جنسی در آگهی‌های تبلیغاتی سیمای ملی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

س

  • سیاستگذاری شکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهوم‌پردازی،‌ نسبت‌شناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • سرمایه جنسی تحلیل محتوای کمّی سرمایه جنسی در آگهی‌های تبلیغاتی سیمای ملی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • سواد دیجیتال شکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهوم‌پردازی،‌ نسبت‌شناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • سواد رسانه ای شیوه‌های مناسب برای برنامه‌سازی آموزش سواد رسانه‌ای در رادیو جوان [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • سواد رسانه ای بررسی نقش سواد رسانه‌ای در حکمرانی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • سواد رسانه‌ای شکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهوم‌پردازی،‌ نسبت‌شناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • سواد فضای مجازی شکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهوم‌پردازی،‌ نسبت‌شناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

ش

  • شکاف دیجیال شکاف دیجیتال و سواد فضای مجازی؛ مفهوم‌پردازی،‌ نسبت‌شناسی و دلالت پژوهی در اسناد سیاستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

ص

  • صحت اطلاعات ارزیابی صحت اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام با محوریت موضوعی کرونا [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • صدا و سیما تحلیل محتوای کمّی سرمایه جنسی در آگهی‌های تبلیغاتی سیمای ملی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • صفر مشهد تا کربلا؛ مطالعه کیفیِ دو آیین پیاده‌روی زیارتی آخر صفر (مشهد) و اربعین (کربلا) [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

ع

  • علوم شناختی نقش روان‌شناسی شناختی در تحلیل اخبار امنیتی و اطلاعاتی از بُعد رسانه‌ای [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • علوم فراشناختی نقش روان‌شناسی شناختی در تحلیل اخبار امنیتی و اطلاعاتی از بُعد رسانه‌ای [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

ف

  • فرهنگ دانشگاهی پیوست فرهنگی توسعه آموزش عالی علوم انسانی در ایران؛ بایسته‌های راهبردی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

ک

  • کربلا مشهد تا کربلا؛ مطالعه کیفیِ دو آیین پیاده‌روی زیارتی آخر صفر (مشهد) و اربعین (کربلا) [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • کرونا ویروس ارزیابی صحت اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام با محوریت موضوعی کرونا [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

گ

  • گروه 1+5 تحلیل‌گفتمان برمبنای نظریه همسازی ارتباطات، متن توئیت‌های وزرای امورخارجه‌ی ایران و کشورهای گروه 5+1 درباره برجام؛ تاریخ 1/4/99 تا 5/10/99 [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

م

  • محبوبیت ارزیابی صحت اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام با محوریت موضوعی کرونا [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • مخاطب جوان شیوه‌های مناسب برای برنامه‌سازی آموزش سواد رسانه‌ای در رادیو جوان [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]
  • مشهد مشهد تا کربلا؛ مطالعه کیفیِ دو آیین پیاده‌روی زیارتی آخر صفر (مشهد) و اربعین (کربلا) [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

ن

  • نهاد دانشگاه پیوست فرهنگی توسعه آموزش عالی علوم انسانی در ایران؛ بایسته‌های راهبردی [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

و

  • والدین الگوهای نظارت والدین بر استفاده فرزندان از اینترنت [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]

ه

  • همسازی ارتباطات تحلیل‌گفتمان برمبنای نظریه همسازی ارتباطات، متن توئیت‌های وزرای امورخارجه‌ی ایران و کشورهای گروه 5+1 درباره برجام؛ تاریخ 1/4/99 تا 5/10/99 [دوره 5، شماره 1، 1399-1400]